Lisa in Luik

Emigreren naar België

Niet veel beter 30 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:48 pm
Tags: , ,

Mijn moeder is op bezoek, sinds maandag. Voor haar is het geen fantastisch gezellig bezoekje, omdat Evy nog steeds niet lekker is en we dus nergens heen kunnen gaan. Gisternacht was nog erger dan de nacht ervoor. Evy heeft alleen maar liggen steunen en kreunen en huilen. ‘Ik kan er niet meer teeeeeeeegen’, jammerde ze een paar keer, omdat haar oor zo’n pijn deed. Vermoeiend voor haar, maar ook voor Ben en mij. Dit weekend gaan Evy en ik naar Amsterdam, tenminste, dat is het plan. Evy kijkt er al weken naar uit (‘hoeveel nachtjes slapen nog???’), dus ik hoop dat haar oor door de antibiotica snel beter wordt. En mam, volgende keer gaan we léuke dingen doen, oké?