Lisa in Luik

Emigreren naar België

Klaar voor het nieuwe jaar! 2 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:01 pm
Tags: ,

Drukke tijden! Tussen kerst en oud & nieuw hadden Ben en ik het even héél relaxed, omdat de kinders uit logeren waren bij tante Rebecca. Af en toe is dat zo ontzettend fijn! Dat je je afvraagt, waarom beginnen mensen aan kinderen?! Het leven zónder is zo ontzettend eenvoudig! Je doet wat je wilt, je slaapt uit tot twee uur ’s middags (sámen), geen verzoekjes, gedrein, gehuil en gedoe. Maarja, als je die engeltjes weer in je armen sluit, smelt je als sneeuw voor de zon. Even dan ; )
Voor nieuwjaar waren vriendin Elsbeth en man Joost over, met hun kinderen Rolof en Mathilde. Dat was gezellig, ook weer voor de kinderen die lekker kunnen spelen en doen. Mathilde wilde alleen niet slapen (‘ik ben bang voor het vuurwerk’, piepte ze steeds met een overdreven zielig stemmetje, terwijl er nog geen vuurwerk te horen was) en zat tot HALF 3 ‘S NACHTS bij ons in de woonkamer. Ze is drie jaar oud. Een echt feestbeest, dat blijkt wel.
Op dit moment heb ik me even afgezonderd met de computer. Vanmiddag is mijn broer Bob met zijn vrouw Ellen en mijn neefjes Tim en Max in Luik gearriveerd. We zijn net uit eten geweest (opmerking van Max in het restaurant: ‘Het is hier veel mooier dan bij jullie thuis’) en nu is het een teringherrie in de woonkamer, Bob is aan ’t stoeien met alle kinderen en het geluid is oorverdovend. Goed moment om even te bloggen : )

O ja, dat was ik nog vergeten te zeggen: HAPPY NEW YEAR!!!!! Op een prachtig 2008!!!!!

Goed voornemen: een hele hoop balansdagen. Ik voel me ongelooflijk dik en vet. De hele maand lopen schransen als een gek, ook vanavond weer….