Lisa in Luik

Emigreren naar België

Afkicken 16 november 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:52 pm
Tags: , , ,

Zondagavond kwart voor acht. Ik zit in videotheek ‘Videorama’, omdat we thuis sinds donderdag geen internetverbinding hebben. Ook geen televisie, overigens. Dat komt via hetzelfde signaal binnen. Geen internet en geen tv, da’s even afkicken. Donderdagavond wist ik echt niet wat ik moest doen, triest hè? Uiteindelijk lag ik vroeg in bed met een boek. Verder de afgelopen dagen wat dvd’tjes gekeken. Het heeft zo z’n voordelen, geen virtuele wereld in huis. Het scheelt tijd, ik heb meer aandacht voor man en kinderen, lees meer en lig op tijd in m’n bed. Maar vanavond moest en zou ik het net op gaan. En daar zit ik dan, in de videotheek. Kan ik meteen een dvd’tje huren.

 

6 Responses to “Afkicken”

  1. Hilda Says:

    Erg hoe, zo afhankelijk als we er tegenwoordig van zijn. Ik zou de eerste tijd ook trillend op de bank zitten, hahaha.
    x

  2. Wel…dit doet me toch even nadenken 😉
    Vraag me echt af hoe het hier in huis gesteld zou zijn zonder internetverbinding… rampzalig? of integendeel misschien?

  3. lisainluik Says:

    Ja joh, er gaat een wereld voor je open. Je kijkt de familie weer eens in de ogen, práát met elkaar, kijkt weer eens in je boekenkast… 🙂

  4. Lieve Says:

    In “le Churchill” draaien ze regelmatig aardige films, (stijl filmhuis). Als je het niet meer weet zonder TV, enz. Heb namelijk mijn eerste maanden in mijn nieuwe app. ook zonder gezeten. De films zijn trouwen vaak ondertiteld in het Nederlands.
    Groetjes,
    Lieve

  5. treiner Says:

    Je hoort nu ondertussen ook zwanger te zijn!
    zo gaat dat als de televisie niet werkt

  6. lisainluik Says:

    Eh, nou, niet dat ik weet ; )


Plaats een reactie