Lisa in Luik

Emigreren naar België

Sintvoorpret 17 november 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 2:59 pm
Tags: ,

Jaaaaaaaa, daar ben ik weer! Ik zit zowaar thúis achter de computer. Vanmiddag was de monteur van Belgacom er en het lag aan hen dat wij zonder internet en televisie zaten. Ze hadden onze verbinding beëindigd toen de nieuwe buurman internet kreeg. Lekker dan. Maar weet je, eigenlijk gaf het wel rust, geen internet in huis. Ik denk dat ik maar wat vaker een dagje de computer uit laat.
Wel jammer dat de kinderen en ik zaterdag de intocht van Sinterklaas in NL niet heb kunnen zien op tv. We hebben nu niks meegekregen van de komst van de goedheiligman. Maar Evy en Mara hebben genoeg dikke vette Sint-voorpret; ze kunnen uren bladeren in de brochure van de speelgoedwinkel. Wat ze willen hebben, wordt met dikke zwarte stift omcirkeld. Alles wat ‘girly’, roze en met paarden is, heeft een cirkel gekregen. Ik heb ze al geprobeerd uit te leggen dat Sinterklaas niet álles kan geven, dat ze een kéuze moeten maken, maar dat is aan dovemansoren gericht. Ik hoop ook dat Sinterklaas op school dit jaar wat leuker is dan vorig jaar, toen ik zo teleurgesteld was (zie HIER)… Maar: via Bens werk hebben we óók nog een Sinterklaasviering, in Plopsa Indoor in Hasselt. Ben benieuwd wat ze ervan maken! Misschien komt er zelfs een Zwart Piet : )