Lisa in Luik

Emigreren naar België

Afscheid 7 september 2010

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:12 pm

Mijn blog heb ik lang verwaarloosd. De zin is weg! Ik woon nu drie jaar in Luik en ik weet niet wat het is, maar ik heb een soort magische grens bereikt. Ik voel me er thuis! Ik kan zelfs zeggen dat ik nu liever hier woon dan in Den Haag of in Amsterdam. Dat die woorden ooit nog uit mijn mond zouden komen, ik sta er zelf ook versteld van. Ik ben het chaotische en rommelige Luik gaan waarderen. Het hoeft niet allemaal zo ‘perfect’ en ‘strak’ en ‘georganiseerd’ als in Nederland.

En met dat positieve gevoel is de drang om mijn blog bij te houden verdwenen. Dus degenen die mijn blog volgden: het zit erop. Mocht je me willen blijven volgen, dan kunnen we Facebook-vrienden worden. Daar ben ik nog wél te vinden.

Bedankt voor het volgen van mijn verhalen de afgelopen drie jaar. Tot ziens!

 

12 Responses to “Afscheid”

  1. karline Says:

    Dat is goed nieuws! We mailen nog wel eens; zit niet op facebook. Wij hebben ondertussen ons huis verkocht, en wonen voorlopig totdat de kleine is geboren in een appartement (bij park jardin botanique, leuke buurt), en zijn goed op zoek naar een leuk huis tussen maastricht en Luik in. Succes met alles en we mailen!

  2. hilda Says:

    Nou ‘ooievaar’ dan maar, snif snif…. Gelukkig zie ik je nog op facebook, maar ik ga je leuke blog wel missen (hoewel t erg stil was de laatste tijd, haha). ’t is toch wat dat je Verluikst bent, wie had dat ooit verwacht! Bye bye xxxx

  3. Bob Says:

    Hallo Lisa,
    Ik vond het al zolang stil. Jammer dat je stopt, maar ik zoek je gewoon op facebook!

    Groeten, Bob

  4. ad bogers Says:

    jammer !! van ’n favoriet lezer uit Voeren!!

  5. Anoniem Says:

    Facebook heeft al veel blogs de nek omgewrongen.
    Anderzijds: via Google kon iemand onverwacht op je blog terechtkomen en iets in het Nederlands over Luik lezen.
    Velen denken: een blog is enkel zinvol wanneer er elke dag/week iets verschijnt; maar ik zou zeggen:
    laat de blog gewoon bestaan en mocht er iets interessants in Luik gebeuren: schrijf toch enkele zinnen op je blog; zodat ook de niet-Facebook vrienden ervan kunnen genieten (via een zoekopdracht in Google) 🙂

  6. Anoniem Says:

    Anoniem was Kijkluis/martin

  7. Martin Says:

    Nu kan de schepen/wethouder in Luik weer op beide oren slapen: geen kritiek meer op zijn vuile straten 🙂

  8. Dick Says:

    Hoi Lisa

    Jammer, maar wel begrijpelijk dat je stopt met je blog.
    Ik ben er zelf ook mee opgehouden, facebook he! Daar kun je alles in kwijt.
    Maar ik vind toch dat je leuk kunt schrijven. Luik mag dan wel geen toonbeeld van netheid zijn, er is wel sfeer en de mensen vind ik leuk. Luik is eigenlijk, behalve het klimaat, een mediterrane stad.
    Misschien moeten we toch nog maar eens afspreken bij Chez Sam of Casa Ponton (ernaast) .Ik denk dat ik jullie trouwens wel zou herkennen.
    groetjes Dick uit Maastricht

  9. Jean lairesse Says:

    Hoe vinden we je terug op facebook. Er zijn wel 39 lisas.Ga je er dan ook hebben over Luik?

    Groetjes

  10. Jo Says:

    Bojour Lisa,

    Jammer te lezen dat je stopt met je blog.
    Ik zelf kom ook geregeld in Luik, heerlijke stad. Fijn dat je je er thuis voeld.

    Groeten vanuit de mooiste stad van Nederland.

    ps: Maastricht dus;-)

  11. Dimitri Says:

    hele toffe blog ! fijn om te lezen over je ervaringen in Belgie. Ikzelf ben nooit fan geweest van Luik ( ben er maar 2 keer geweest als kind en vond dat allesbehalve aangenaam ). ik zocht er nu terug wat informatie over en belandde hier. misschien dat ik toch ooit nog eens naar Luik moet.
    veel plezier ginds !


Geef een reactie

