Lisa in Luik

Emigreren naar België

Dat moet lukken! 11 juli 2010

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 1:15 pm

 

5 Responses to “Dat moet lukken!”

  1. Christa Says:

    Yo & Wes?

  2. Anoniem Says:

    Wellicht toch beter in Holland blijven. In onze contreien liggen de arrogante Hollanders niet zo. Leer Nederlands of Limburgs praten of vertrek weer. Blijf uit Maastricht weg indien je meent je in Holland te bevinden.

  3. Leo Says:

    Smakeloze ‘grap’. Bezoek als Rotterdammer jaren Spanje. Aardige gozers. Niets mis mee. Pas me aan en wordt daarom geaccepteerd. Heb dat arrogante trekje – bovenstaande schrijver heeft in dat opzicht wel gelijk, en ik begrijp het standpunt van de Limburgers wel – typisch voor Hollanders, achter me gelaten. Ik pas me aan en probeer de lokale taal te begrijpen. Net zo min als ik in Luik of Maastricht met ‘Holland’ vlaggen zou wapperen, zo laat ik ze ook wijselijk weg uit Spanje.

  4. lisainluik Says:

    Stelletje zeikerds.
    Het is HUMOR. Een GRAP.

  5. lisainluik Says:

    Christa, het ging om voetbal! De finale!


Geef een reactie

