Lisa in Luik

Emigreren naar België

Inpakpauze 28 augustus 2009

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 12:31 pm

Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om hier op m’n gemak een stukje blog te schrijven. Morgen is D-day! Mara en Evy zitten voor de tv. Ideaal, die elektronische oppas, want anders hangen ze constant om me heen en komen ze met hun eindeloze reeks verzoekjes. ‘Mama, ik heb honger! Mama, waar is m’n roze pen? Maaamaaaaaa! Ik heb gepoept! Maaaaaaamaaaaaa, mogen we een snoepje?’ Mara heeft op het moment – ongetwijfeld door de verhuizing – last van verlatingsangst. Ze wijkt niet van mijn zijde. Gisteren kwam oma om de kinders mee op sleeptouw te nemen, zodat ik in alle rust kon inpakken, maar Mara weigerde mee te gaan. Eergisteren was het ook zo. Gisteravond zei ze dat ze voor altijd en eeuwig bij mij en Benjamin wil blijven wonen. ‘Natuurlijk, je mag zo lang blijven als je wilt,’ zei ik. Ze heeft nog geen idee dat als ze 18 is, ze niets liever wil dan het huis uit gaan 🙂 Ze heeft ook al een paar keer gedroomd over verhuizen. Dat de hele familie in dozen zat en poes Tony ook. ‘Ze zat in een doos met een lampje en een speelgoedje!’

Ik moet weer gaan. Foto’s volgen, nog even geduld!!!

 

5 Responses to “Inpakpauze”

  1. Alberte Says:

    Verstandig meisje, die Mara!

  2. Kijkluis Says:

    Nou, tegenwoordig blijven de kinderen graag tot 25 jaar of nog veel later in Hotel Mama hoor.

    Maar veel succes met het verhuizen hoor.

  3. N Says:

    Veel moed met de hele verhuis-onderneming! Ik hoop dat jullie snel “thuis” zijn in het het nieuwe huis!

  4. hilda Says:

    En? Is het allemaal gelukt, de grote verhuizing? Niemand gek geworden, alle rust bewaard etc? En nu alles weer uitpakken en plekje geven…., jullie zijn er nog niet. Geniet van jullie mooie huis!! xx

  5. vakantieBAM Says:

    technisch gezien zou de verhuizing nu rond zijn.. heel voorzichtig om een hoekje vragend ‘hoe het nu gaat?’
    Ik heb ook echt geen zin om te komen helpen (wel als ik in Luik zat, maar ja) ik hoop dat jullie veel hulp hadden en dat er snel weer een beetje orde in komt.

    Succes!


Geef een reactie

