Lisa in Luik

Emigreren naar België

Feest in Luik 25 mei 2009

Luik heeft het ‘m weer geflikt en heeft zijn titel als landskampioen verlengd! Gisteravond heb ik dan wél de wedstrijd gezien, met vrienden van Ben. Een ontzettend agressieve wedstrijd waarbij Luik won door een penalty. En toen: toen was het natuurlijk feest! Ben ging naar bed (was moe en moest vroeg op), ik naar Place St. Lambert waar alle supporters samenkwamen in de hoop om het elftal te zien. Ik heb er tot 2  uur rondgehangen en foto’s én vrienden voor het leven 😉 gemaakt (die paar foto’s van mij… ik heb geen idee wie die gozers zijn). De sfeer was goed, er werd flink wat Jupiler getankt, housemuziek knalde, er waren jonge supporters, oude supporters, stille supporters, luidruchtige supporters, compleet losgeslagen supporters, urinerende supporters, dansende supporters, en… nou ja, kijk maar…

foot3  foot  foot2    foot4  foot5  foot7   foot6    foot11  foot18

     foot12   foot10   foot14  foot15  foot16      foot17   foot19

 

2 Responses to “Feest in Luik”

  1. Etienne Says:

    Pas op dear Lisa :het gaat niet over LUIK maar je moet het over STANDARD hebben ;er bestaat ook een F.C LIEGE (deuxieme division)het zijn niet dezelfde ploegen (zoals SPARTA en FEYENOORD in R’dam).Ik was ook op de “place st lambert” met Engelsen ;ze vonden het geweldig.kwa stemming hebben we hier niemand te vrezen .Kisskiss

  2. lisainluik Says:

    Ojeetje. Heb ik als voetballeek ’t helemaal bij ’t verkeerde eind! Ik had er geen idee van, Etienne!


Geef een reactie

