Lisa in Luik

Emigreren naar België

Luikse jongens 22 mei 2009

Op het moment heb ik het erg rustig. De ene na de andere leerling annuleert zijn les en dat betekent dat ik dan vrij heb. De kinderen zijn gisteren vertrokken (en blijven met hun tante Sarah bij opa België logeren tot en met zondag), dus ik heb écht VRIJ. Gisteravond was dan De Voetbalwedstrijd Der Voetbalwedstrijden (1-1) en ik ben wat gaan drinken met collega-vriendin Katie en haar man Stephen, die beiden ook niet per se voor de buis de wedstrijd hoefden te zien. Na twee Karmelite, 2 Duvel en een wodka (2 rondjes van het huis, de ober vond het maar wát prachtig dat Katie en Stephen uit Dallas komen) was het de  hoogste tijd om naar huis te gaan. Vandaag heerlijk uitgeslapen en daarna de stad in om te doen wat ik graag doe. Naar de tweedehandswinkel in Rue de Cathedrale! Daar kun je in een gigantische berg kleren graaien en alles is 1 euro! Het is topsport. En je moet geduld hebben. Maar als je goed zoekt, vind je altijd wel wat interessants. En het is ook gezellig, beetje babbelen met anderen die ook drie kwartier uittrekken om de berg met kleding door te worstelen. Daarna ben ik in m’n ups op een terrasje gaan zitten met een Colaatje Light en met m’n fototoestel in de aanslag om Luikse jongens op de foto te zetten. Ik heb al eerder de Luikse meisjes vastgelegd (klik HIER), nu zijn de jongens aan de beurt. De mode? Lekker kort van opzij en de rest (eventueel met flink wat gel) omhoog. Optioneel: mat in de nek.

Luiksejongens    Luiksejongens2Luiksejongens3    Luiksejongens5  Luiksejongens6  Luiksejongens7  Luiksejongens8  Luiksejongens9

 

7 Responses to “Luikse jongens”

  1. katie dotson Says:

    This is SO amazing! Good work Lisa!

  2. lisainluik Says:

    Thanks! I love making pictures of people : )

  3. jeroen Says:

    wel opletten… ik denk niet dat je zonder meer foto’s mag publiceren waarop mensen herkenbaar zijn (zonder voorafgaande toestemming). Afin, ik meende dat ergens gelezen te hebben.

  4. Diane Says:

    zitten een paar leukies bij hoor:)

  5. lisainluik Says:

    @ Jeroen: ik had daar ook al over nagedacht, maar dacht toen, achja. Als het niet mag en iemand ziet de foto’s, dan hoor ik het wel.

    @ Diane: helaas heb ik geen verdere informatie voor je, als in telefoonnummers of adres ; )

  6. karline Says:

    Jaaaaaaaaaaaa, dat kapsel bedoelde ik!!!

  7. karline Says:

    Vooral met zo’n matje vanachter…GEWELDIG!


Geef een reactie

