Lisa in Luik

Emigreren naar België

Nationale Registratie Kleine Vergrijpen 1 april 2009

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:40 am
Tags: , ,

Van de week kreeg ik een e-mail van ‘N.R.K.V.’ Nooit van gehoord. In deze mail stond het volgende:

Geachte meneer / mevrouw,

Sinds april 2009 publiceert de NRKV overtredingen en kleine vergrijpen op http://www.kleinevergrijpen.nl. De website geeft persoonlijke gegevens van daders weer, samen met de aard van de overtreding waaraan zij zich schuldig hebben gemaakt.

Ook uw overtreding en persoonsgegevens zijn hierbij geregistreerd. Volgens onze informatie heeft u omstreeks 07-11-2008 de wet overtreden. Mocht u menen dat de vermelde gegevens onjuist zijn, dan kunt u dit via info@kleinevergijpen.nl laten weten. Vermeld hierbij altijd het registratienummer van het betreffende vergrijp.

Het registratienummer van uw vergrijp is: A010409

Met vragen of opmerkingen kunt u ten alle tijden terecht bij ons registratieteam.
Mail naar: info@kleinevergrijpen.nl of bel 0900 – 1027745 (€30 cpm)
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dhr A.T van Haaften
Hoofd communicatie

Vreemd, dacht ik. Dat je zomaar op een website wordt geknald. Maar, ik had ’t druk en was het eigenlijk alweer vergeten. Tot ik net mijn mail checkte. Wéér mail van N.R.K.V.! En wat stond erin?

Print

 

Oké, wie is de grapjas?

 

7 Responses to “Nationale Registratie Kleine Vergrijpen”

  1. Bob Says:

    MOI!!! Maar dat had je al door. Lachen he? Volgend jaar weer.

  2. lisainluik Says:

    🙂 Ik heb ’t niet geraden. Ik ging naar die site, typte mijn achternaam in en zag toen jou en Tim staan. Toen wist ik ‘t! Het is wel een goeie ja!
    Ik heb vandaag bij Evy de oudste grap uitgehaald die er bestaat. ‘Evy, je veters zitten los’, terwijl ze gympen met klittenband droeg. Vervolgens plakte zij steeds briefjes met gekke teksten op mijn rug, wat ik natúúrlijk niet doorhad.

  3. Alis Says:

    Boomerang.nl baby!

  4. lisainluik Says:

    Ik heb naar fragmenten geluisterd op http://www.boomerang.nl. Mensen die boos waren en van de site gehaald wilden worden. Ze kletsen tegen een van te voren opgenomen bandje aan, heel komisch! Het is absoluut een goed uitgevoerde 1-april-grap.

  5. Kijkluis Says:

    Ik werd ook beetgenomen in de les; men zei me dat er een nieuwe cursist was; maar die was wel doofstom.
    De nieuwe cursist speelde het echt wel heel goed 🙂

  6. lisainluik Says:

    Haha, da’s ook een goeie!

  7. Kijkluis Says:

    ja, vooral omdat een andere cursist deed alsof hij gebarentaal onder de knie had en de hele tijd “vertaalde” en ook hij deed het erg goed 🙂


Geef een reactie

