Lisa in Luik

Emigreren naar België

K3 is niet meer 24 maart 2009

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 12:27 am
Tags: , , , , , , ,

k3-k21Wat een tragische dag! K3 is niet meer. Niet dat íemand daar in Wallonië van wakker ligt, want er zijn maar weinig is geen hond hier die K3 kent. Terwijl Kathleen, Karen en Kristel zo’n daverend succes zijn in Vlaanderen en Nederland. Maargoed, Kathleen (de blonde) heeft besloten om na tien jaar eens iets anders te gaan doen. Dat lijkt mij een heel gezonde beslissing. Toen ik Evy – redelijk terloops, vlak voor het eten – vertelde dat K3 nu voortaan K2 zou zijn, was ze echt aangedaan. Ze is helemaal niet zo’n grote fan (we hebben twee cd’tjes die we zelden opzetten), maar ineens was dit onverteerbaar voor haar. ‘En Kathleen was nog wel mijn favoriehiehiet!’ zei ze met betraande ogen en een snotneus. Ook kon ze zich ineens herinneren dat mijn moeder haar ooit (drie jaar geleden ofzo) had beloofd naar een K3-concert mee te nemen, maar dat ging niet door, omdat het binnen drie minuten was uitverkocht en mijn moeder niet de nacht had doorgebracht in een slaapzak voor de deur van het verkoopkantoor. ‘En ik wilde ze zohohoho graag in ’t echt ziehiehien!’ Snik.

Om Evy te verrassen, had ik bedacht dat ik met haar alsnog naar een K3-concert zou kunnen gaan. Dit jaar staan er nog een paar concerten gepland, maar toen ik de prijzen zag, dacht ik: laat maar. Vanaf 55 euro per persoon om naar zo’n afgrijselijk Studio-100-spektakel te gaan!!! Want je komt niet alleen voor K3, ook Kabouter Plop (bah), Piet Piraat (dubbel bah) en Mega Mindy (bah bah bah) zijn van de partij.

Ik heb net zitten kijken naar de eerste aflevering van de SBS-serie Fans!. Hierin volgen we de 20-jarige Sharita, K3-fan van het eerste uur. Twintig jaar oud en fan van K3 K2, dat zegt eigenlijk al genoeg. Mocht je nieuwsgierig zijn, kijk dan zelf even: KLIK. De uitzending is gemaakt vóór het dramatische nieuws van Kathleens vertrek. Hoe zou het gaan met überfan Sharita…?

 

6 Responses to “K3 is niet meer”

  1. Kijkluis Says:

    Om 15.15 uur heb ik nog Vlaamse jongeren ontmoet die niet op de hoogte waren van het nieuws. Wel wel wel.

  2. Etienne Says:

    Wat een ramp voor het Nederlandstalig lied….Dit is nog erger
    dan de dood van JOHN LENNON;ik hoop dat MICK JAGGER en
    en BONO het zullen overleven….Gelukkig hebben we in het Walenland nog Lorie of High school musical….. grtjes bisous

  3. hilda Says:

    Weet ook nog niet hoe ik t nieuws aan Isa moet melden…., gewoon niks zeggen en kijken of iemand op school t toevallig meld. Ben ik niet de boe-man…, hahaha. Stilletjes heb ik in de auto zitten juichen toen ik het ‘vreselijke’ nieuws hoorde. De vrees dat ik ook naar zo’n concert moest is nu in ieder geval verleden tijd. Komt vast wel weer nieuwe meisjes-hype. We hebben hier ook al Kus en dat soort groepjes. het gaat zal opgevuld worden!!
    x

  4. Kijkluis Says:

    Ze hebben wel eens geprobeerd of ze de Franstaligen niet konden charmeren.
    In dit hitje staat ook een stukje Frans.
    http://home.scarlet.be/waltertje/waltertjes_bestanden/Songtexts/k3/teleromeo.htm
    Dat liedje was vrij populair tijdens de zomermaanden van het jaar??? en wellicht hoopten ze dat de Franstaligen die aan de kust waren dat liedje zouden oppikken.

  5. oppieh Says:

    Ik ben vooral geschokt door de superfan haar slaapkamer.

    Heel veel kindjes zijn echt verdrietig, mijn leerlingentjes ook. Ocharme, die kleintjes. Ik denk niet dat we zaterdag K3-liedjes gaan zingen in de tekenles.

  6. Bob Says:

    Het leven heeft geen zin meer! Nu moet ik van alle posters die ik hier heb hangen een stuk afsnijden. Geef mee een week en dan ben ik weer de oude.


Geef een reactie

