Lisa in Luik

Emigreren naar België

Een vakantiehuisje, maar waar… 15 maart 2009

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 9:59 pm
Tags: ,

Beste lezers en lezeressen, ik wil graag jullie mening.

Stel, ik wil in Wallonië een niet al te duur vakantiehuisje kopen (of een chalet, een stacaravan, iets in die richting), wat is dan een mooie lokatie? Hebben jullie tips? Het lijkt me heerlijk om in de weekenden met de kinderen Luik te kunnen verlaten en ergens heen te gaan waar het fris en groen is! Waar Evy en Mara kunnen rondrennen, fietsen en spelen, terwijl paps en mams tevreden toekijken. Ik weet dat er wel eens op campings huisjes e.d. te koop staan. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen? Waar moet je op letten? Ik heb namelijk geen idee!

Ik wacht met smart op jullie antwoord(en).

