Lisa in Luik

Emigreren naar België

Wethouder wordt wat later 1 oktober 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:36 pm

Vandaag zou ik mijn afspraak met de echevin hebben, maar ik heb het verschoven naar over drie weken. Dus voor de nieuwsgierigen onder u: nog even geduld! Verder is het een rustige week na een druk weekend (verrassingsdinertje voor Benjamin, huwelijk van vrienden Diana en Koert in Nederland en een bliksembezoek aan mijn ouders in Den Haag). Evy is gisteren vertrokken op kamp, naar de Ardennen. Hartstikke leuk natuurlijk, alleen jammer van het weer. Het houdt niet op met regenen!

 

4 Responses to “Wethouder wordt wat later”

  1. Ik was inderdaad benieuwd, maar we wachten af. Nu duurt het natuurlijk wel nog 3 weken langer voordat die hondepoep en vissekop opgeruimd worden…..

  2. Kijkluis Says:

    De schepen doet anders wel zijn best.
    Hij heeft zelfs gefietst.
    http://www.lalibre.be/actu/gazette-de-liege/article/448676/les-velos-en-libre-service-sur-la-ville-et-environs.html

    Misschien moet je hem eens voorstellen om een Nederlandse stad te bezoeken en te kijken hoe de fiets daar koning is.

  3. Kijkluis Says:

    En misschien moeten we de moed niet laten zakken; vandaag zag ik op de regionale tv een volledige uitzending over het gebruik van de fiets en de bus in Henegouwen.
    Blijkbaar is er toch iets aan het veranderen in de Waalse mentaliteit 🙂
    Wellicht moeten we nog even wachten tot er een nieuwe politieke generatie aan de machte komt en politici zoals Daerden en c° vervangen worden door jongeren.

  4. lisainluik Says:

    Zo zo, zat-ie zomaar op een fiets! Indrukwekkend hoor 😉
    Ik denk ook dat een paar jonge nieuwe politici goed zouden zijn voor Luik. Een frisse wind. Voorlopig is het nog (even?) wachten……


Geef een reactie

