Lisa in Luik

Emigreren naar België

Eén jaar Lisa in Luik: tijd voor een restyling! 12 september 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik!,Overige & Onzin & Zo — misssmokygaatstoppen @ 11:26 pm
Tags: , ,

Jarenlang heb ik als redacteur voor ‘de bladen’ gewerkt. Al vaker heb ik meegemaakt dat het voor een tijdschrift tijd was om te ‘restylen’. Om de lezers en lezeressen te ‘verrassen’, de concurrentie voor te blijven, om op te vallen in de (overvolle) schappen… Aangezien ik alweer één jaar lang mijn blog bijhoud, is het – beste lezers en lezeressen – tijd voor een restyling! (Een jaar waarin ik 26.494 hits heb gehad!). Maar vormgeving is niet zo mijn ding. Ik ben meer van de woordjes. Mijn vraag: wat vinden jullie van deze nieuwe stijl? Te basic? Superstrak? Saai? Verfrissend? Laat ’t weten!

ps Ik heb voor de derde keer m’n stijl aangepast en ik hou ’t zoals het nu is!

 

9 Responses to “Eén jaar Lisa in Luik: tijd voor een restyling!”

  1. Ik, Ali Says:

    Hee, da’s mooi zeg.
    Wel erg sober. Hou ik persoonlijk van, maar wist niet dat dat jouw ding was.
    Wat een jaartje Luik al niet met een mens kan doen
    🙂

    Je kunt ‘pagina’s, categorieen, populaire berichten’ etc ook een Lisa-achtige naam geven, wist je dat? Iets Luiks is misschien leuk. Maakt ’t nog persoonlijker.

    Welk thema heb je?
    Ik ben ook bezig met een nieuw gezicht. Voor site dan. Ken je zeekomkommer.nl? Als ik daarnaar kijk, wil ik meteen aan de slag om dezelfde site te maken. Wat achterlijk is, want zoiets bestaat dus al.

    X

  2. Bob Says:

    Mag wat meer kleur bij. Verder ziet het er strak uit.

  3. lisainluik Says:

    @ Alina:
    het thema is “Simpla by Phu Ly – Can’t get much more minimal than this two-column design and its accents.” Heb een beetje zitten goochelen met andere thema’s, maar soms wordt het zo compleet anders dat ik me er niet bij ‘thuis voel’ 😉

    Ja, ik zal nog wat proberen te pimpen qua kopjes enzo. En die Zeekomkommer, nee, dat kende ik niet, maar ziet er mooi uit. Maar zelf ontwerpen, dat is er al helemaal niet bij! Snap niks van dat HTML enzo. Ik hou me gewoon aan zo’n voorgebreid themaatje.

    @ Bob: ja, wat meer kleur zou leuk zijn, maar zoals je hierboven kan lezen is het een thema dat je kiest en kan ik er qua kleur enzo niks aan veranderen. Maar kan nog wel eens een ander thema proberen.

  4. Kleurtje groen vind ik mooi en oranje een leuke kwinkslag naar Nederland. Wit houdt het altijd lekker strak. Verder ‘mis’ ik wel iets persoonlijks. Een mooie transparante foto van Lisa bijvoorbeeld op de achtergrond?

    (ps, heb wel wat kennis van HTML if you need help)

  5. lisainluik Says:

    Nou jongens, ik heb ’t weer veranderd. En? Wat vinden jullie? Beter?

  6. Hilda Says:

    Is inderdaad even wennen, na de vorige, meer kleurrijkere site. Op zich wel mooi, zo strak, maar wel iets minder uitnodigend…, maar ik ben ook niet zo’n held in dit soort aanpassingen, dus heb geen tips voor je, sorry. En zo waar dus een reactie van de burgervader! Wat ie bedoeld met ‘gefeliciteerd’, geen idee. Hoop dat ie niet dacht dat ie een of andere verjaardagsuitnodiging op z’n bureau kreeg of zo 🙂 Houd de heren en dames op het stadhuis scherp!
    xx

  7. lisainluik Says:

    Joehoe allemaal. Ik heb het allemaal weer veranderd. Het is nu bruin met groen en bloemetjes bovenaan. Ik hou ’t zo. Bedankt voor de reacties!
    En ja Hilda, ik dacht ook al aan zoiets, dat de burgemeester een brief onder z’n neus kreeg geduwd en dat zijn secretaresse de boel had verward en zei: ‘Hier, teken even, je bent uitgenodigd voor een groot feest en het is iets waar je zeker heen moet gaan.’ 😉

  8. Hilda Says:

    Deze is helemaal goed en gezellig! Niets meer aan doen, xx

  9. Heel mooi nu. Goeie kleurencombinaties. Ook leuk voor je interieur!


Geef een reactie

