Lisa in Luik

Emigreren naar België

21 juli 21 juli 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:00 pm
Tags: , , ,

Ondanks de politieke crisis in het land zijn we 21 juli (de nationale feestdag van België) gaan vieren. Ergens in het centrum van Luik was muziek en drank en feest. Het was een beetje een trieste bedoening. Niet zozeer vanwege de crisis, als wel door het slechte weer. Regen, regen en nog eens regen… Toch hebben we ons nog wel vermaakt. De kids zijn geschminkt, Ben en ik hebben een biertje gedronken onder een tent en de muziek was oké (we kenden toevallig de zanger, een vader van school). Ik wens België veel succes.

 

2 Responses to “21 juli”

  1. Kijkluis Says:

    En ik denk dat het grootste feest in Luik rond 15 aug valt.
    Vorig jaar moest Didier Reynders dringend naar luik rond 15 aug om daar Peket (soort jenever?) te drinken.

  2. Winter in juli. Na een waterige Francofolies heb ik me een dagje opgesloten in huis met de verwarming aan en een lekkere warme laptop op schoot.


Geef een reactie

