Lisa in Luik

Emigreren naar België

Blind date 23 februari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 5:53 pm
Tags: , , ,

Door dit blog kom ik in contact met mensen die ik anders niet zo snel zou ontmoeten. Heel leuk vind ik dat! Gisteren had ik een soort ‘blind date’ met een Nederlandse vrouw die in Nederland werkt, maar sinds zeven jaar in Luik woont. Ze had gereageerd op mijn blog en na een paar mailtjes hadden we besloten eens af te spreken. Op de afgesproken tijd stond ik bij haar voor de deur. Wat een huis hebben zij en haar man! Dat huis was voor hen ook de reden om naar Luik te komen. De vorige eigenaar was een onderwereldfiguur die flink wat geld in het huis heeft gestoken en zij en haar man hebben de details in het interieur zo gelaten. Er staan zelfs nog originele meubels van de in Luik vermoorde Waalse politicus André Cools.
Na het huis bewonderd te hebben, zijn we gaan lunchen bij haar in de straat. Ze mailde me vandaag dat het voor herhaling vatbaar is en zo denk ik er ook over!

 

Geef een reactie

