Lisa in Luik

Emigreren naar België

Is Luik de lelijkste plaats ter wereld? 22 februari 2008

Filed under: Overige & Onzin & Zo — misssmokygaatstoppen @ 6:28 pm
Tags: , , , , ,

Luik is door de Volkskrant genomineerd voor de twijfelachtige eer om ‘lelijkste plaats ter wereld’ te worden. Voor Nederland staan o.a. Almere, Den Helder en Eindhoven op de lijst. Je kunt stemmen en een weekendje weg winnen. Wat ik mij afvraag: waar gaat dat weekendje weg dan naartoe? Naar de winnende ‘lelijkste plaats’?

 

3 Responses to “Is Luik de lelijkste plaats ter wereld?”

  1. Henri Says:

    Lelijkste plaats ? Afgrijzen en horror sfeer. Ofcourse is deze stad niet lelijk, ze is zelfs ‘onlelijk’ als ik me zo mag uitdrukken. Luik likt wonden, na jarenlang afgebroken te zijn.

    Maar heu, Lisa, wij zijn elkaar tegengekomen in de Cité Administrative, jij met je dochters, ik met mijn zoon. Ik kom weer op je spoor dankzij de Volkskrant. Wij wonen nog steeds in Luik, maar niet meer voor lang. Zou graag een keertje met vriendin en zoon komen babbelen, of jullie bij ons.
    Wacht op je reactie.

    Henri

  2. lisainluik Says:

    Hee Henri,
    da’s grappig, dat je zo op mijn blog verzeild bent geraakt. Lijkt me leuk om af te spreken, ik zal je mailen.
    Trouwens, wat bedoel je precies met ‘onlelijk’?

  3. Henri Says:

    Onlelijk, een goocheltoer met woorden, ik vind het namelijk nogal moeilijk om Luik als ‘mooi’ te beschouwen. ‘Lelijk’ is de stad nu ook weer niet. Dan maar onlelijk, het is alsof de stad zich ontlelijkt!

    ps: mijn vriendin vroeg zich al een tijdje af wie die vlaggetjes in de hondenpoep prikte…


Geef een reactie

