Lisa in Luik

Emigreren naar België

Evy aan ’t woord 19 februari 2008

Filed under: Kidsquotes — misssmokygaatstoppen @ 8:15 pm
Tags: , ,

Laatst stond ik in de badkamer mascara op te doen. Evy vroeg wat ik aan het doen was.
‘Dat is make-up, mascara’, antwoordde ik.
‘Waarom doe je dat?’ vroeg Evy.
‘Dan lijken je ogen groter’, gaf ik als uitleg.
Evy: ‘O, dat wil ik ook! Dan kan ik beter zien!’

Vandaag liepen Evy, Mara en ik ergens waar het groen en bloemig was. Een bij kwam op mij afgevlogen en die wapperde ik van mij af.
Evy riep: ‘Mam!!! Dat moet je nooit doen! Als een bij op je af komt, moet je zo stil mogelijk blijven staan.’
Ze liet even zien hoe dit moest en bleef in een soort robothouding staan.
‘Dan denkt de bij dat je een standbeeld bent en ze zijn bang voor standbeelden!’

 

Geef een reactie

