Lisa in Luik

Emigreren naar België

Bens grootste angst 23 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 6:08 pm
Tags: , ,

De schoolfotograaf zou komen en dan wil je toch dat je kinderen er een beetje leuk bij zitten. Toevallig net met Evy naar de kapper geweest, dus dat kwam mooi uit. Maar nou wilde ze haar haar in een paardestaart doen, zodat je op de foto van voren alleen een pony zou zien. Ik opperde dat ’t leuker was om haar haar los te hangen. Maar nee, dat wilde ze niet. Bij Mara wist ik wél twee paardestaarten voor elkaar te krijgen, precies zoals ik ’t wilde. Ook kreeg ik bij Mara het truitje aan dat ik leuk vond, maar Evy weigerde het shirtje aan te trekken dat ik voor haar in gedachten had.
Benjamin luisterde zo’n beetje mee. Hij vindt uiterlijk vertoon (vaak) niet belangrijk en sprak toen zijn grootste angst uit: ‘Lisa, als je zo doorgaat, worden ze later nog van die Paris Hiltons.’

Nou zeg!

Wat is er met mis met Paris Hilton?!

 

Geef een reactie

