Lisa in Luik

Emigreren naar België

Gaat ’t weer een beetje? 15 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 11:56 am

Ja, ’t gaat weer. Gelukkig. Als ik in midden in zo’n dip zit, heb ik het idee dat het nooit meer goed komt. Wáárom zijn we geëmigreerd? Wáárom naar Luik? Waarom? Waarom?? Waarom??? Maargoed, de dip is voorbij. Ik ben aan het brainstormen over toekomstplannen, qua werk. Om te beginnen heb ik a.s. donderdag een gesprek in Maastricht. En de zus van een goede vriend van Ben is journalist en zou wel iets met mij willen samendoen. Wat, dat weten we nog niet. Zij is meer van het ‘serieuze werk’, ze heeft documentaires gemaakt over Rwanda en dergelijke en ik zit meer in de ‘lichte hoek’. Nou ja, wie weet vullen we elkaar daarom ontzettend goed aan… 

 

Geef een reactie

