Lisa in Luik

Emigreren naar België

Nu in de winkel 11 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 9:17 pm
Tags: , ,

Sinds vandaag ligt de Esta in de winkel met mij erin. Mijn moeder mailde al verwonderd: ‘Is dat de thuisblijfmoeder die vlaggetjes in hondenpoep steekt? Je bent zo glamourous!’ (wat make-up en een haartang al niet kunnen doen) en vriendin Alina belde erover; het schijnt heel leuk te zijn geworden. Ik heb ’t zelf nog niet gezien. Dat wordt wachten tot ik ‘m krijg toegestuurd. Misschien kan de redactie me wel een PDF’je sturen, dan kan ik de reportage hier op m’n blog plaatsen. Ik zal ze ‘ns mailen…

 

7 Responses to “Nu in de winkel”

  1. Ellen en Bob Says:

    Ma was hier vanochtend even en trots liet ze ons de Esta zien. Je ziet er erg goed uit op die foto. Complimenten.

    Je broer.

  2. Ellen en Bob Says:

    Stom, stom, stom. Ik had die foto natuurlijk kunnen scannen en naar je toe sturen. Doe ik morgen welicht.

  3. lisainluik Says:

    ‘Je ziet er erg goed uit op die foto’
    Hahahaha, klinkt zo van ‘dat zijn we niet van je gewend’ ; )

  4. Hilda Says:

    Ja, wat ben je enig!! Ik zie je zo al met je hippe outfit door Luik heen struinen, hahaha. Maar serieus, hartstikke leuke foto.
    xx

  5. Diana Says:

    Oh, ik lees net dat ie in de winkel ligt. Ga ‘m straks gelijk kopen!

  6. HALLO LISA!!

    Ik ben ook een Nederlandse vrouw in LUIK!!! Afkomstig uit Den Haag/Rijswijk/Wateringen. Sinds vijf jaar woon ik hier (de liefde bracht mij hiernaartoe) en een half jaar geleden getrouwd met mijn Luikse (franstalige) man. Zelf ben ik 35. Robert is 49. Zijn vier kinderen (bijna allemaal volwassen) kreeg ik er gratis bij. Een vriendin vertelde mij over een artikel in Esta waarin jij aan het woord was. Heb het zelf niet gelezen maar ben op internet op zoek gegaan en VOILA, via een forum heb ik je gevonden! Zelf ben ik ook al eens op zoek gegaan naar Nederlanders in Luik, maar niet gevonden. Zou het leuk vinden eens met je te mailen en eventueel te ontmoeten. Op bovengenoemde site kun je het een en ander over mij lezen en ook mijn e-mailadres heb je hierbij!
    Hoop wat van je te horen! (Ga nu snel de rest van je Blogs lezen!)
    Groet,
    Emily May

  7. lisainluik Says:

    Ha die Emily, ik heb je gemaild!


Geef een reactie

