Lisa in Luik

Emigreren naar België

Rechts? 9 januari 2008

Filed under: Kidsquotes — misssmokygaatstoppen @ 2:23 pm
Tags: , ,

Gisteravond liet Evy mij haar rekenboek zien en we waren een beetje aan ’t kletsen. Ze zei dat ze altijd met haar rechterhand schrijft en kleurt. Waarop ik zei: ‘Dan ben je rechts.’ Grote ogen. ‘Nee hoor, ik ben middel! Kijk maar, dit is mijn rechterarm, dit mijn linkerarm en ik zit in het midden.’

 

2 Responses to “Rechts?”

  1. Loes Says:

    Hahaha, wat denken kinderen toch lekker simpel.

  2. lisainluik Says:

    Ja, zo leuk is dat!


Geef een reactie

