Lisa in Luik

Emigreren naar België

Rust in huize Lisainluik 4 januari 2008

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 8:39 pm

Vanmiddag zijn mijn broer, schoonzus en twee neefjes vertrokken naar huis. Drie dagen zijn ze ons komen opzoeken. Samen ontbijten, lunchen, avondeten en natuurlijk Luik in. Qua cultuur hebben we weinig (kuch, niks…) ondernomen, het was vooral shoppen wat de klok sloeg (Mijn voorstel om naar een museum te gaan, werd door neef Tim van 13 keihard de grond in gestampt, terwijl ik nog wel zo enthousiast riep dat je er dooie dino’s kon zien). En wat een mazzeltje: gisteren begon in Luik de uitverkoop! Uiteindelijk werd het meer kijken dan kopen; ik ben als enige met nieuwe pantoffels naar huis gegaan (maar wel héle leuke pantoffels). Overigens is de uitverkoop niet verkeerd, overal hangen borden met ‘Soldes! 30% 50% 70%’ Ik word daar altijd vreselijk hebberig van, ook al heb ik niks nodig. Ook die pantoffels niet. Maar ze zijn héél leuk.
Verder is het me opgevallen dat twee jongens iets heel anders is dan twee meisjes in huis. Tim en Max zijn constant aan het bekvechten, stoeien, voetballen… Is het een cliché dat meisjes rustiger zijn? In mijn geval gaat ’t cliché wel op!

Evy en Mara liggen nu in bed. En wat is het stil in huis.

 

Geef een reactie

