Lisa in Luik

Emigreren naar België

Doe ‘ns spontaan 17 december 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 7:50 pm
Tags: , ,

Lekker weekendje achter de rug. Zaterdag was ik de hele dag met vriendinnen Ellen en Nancy in Maastricht, een daggie uit met de dames ; ) Het was erg koud, erg druk (half NL was afgereisd naar Maastricht), maar ook erg gezellig. ’s Avonds gegeten in een hele leuke tent, café Sjiek (onverstaanbare obers, maar ontzettend aardig) en toen weer naar huis. Zondag was het tijd om een kerstboom te scoren, dus reisden we af richting de Ardennen en we hadden al snel beet (nee, we hebben er niet zelf eentje omgehakt). Eenmaal thuisgekomen checkte ik m’n mail en toen bleek dat de familie Coppola – die we nog kennen van Evy’s school in Amsterdam – naar Luik was afgereisd in de hoop ons te zien. Ze hadden al 10x gebeld, maar kregen steeds m’n voicemail (Vandaag kwam ik erachter dat mijn gsm-provider een technisch probleem heeft en ik geen telefoontjes/sms’jes kan ontvangen. Lekker handig). Goed, gelukkig deed de mail het wel en troffen we de Coppola’s aan op de kerstmarkt in de kaasfonduetent. Daarna nog bij ons thuis geborreld terwijl de kinderen het huis afbraken. Ik wil even zeggen dat de Coppola’s een voorbeeld zijn voor de meeste gezinnetjes. Op zondagochtend besloten ze spontaan met hun drie kids (de jongste is acht maanden) naar Luik af te reizen. Gewoon, waarom niet? Als ze ons niet zouden zien, hadden ze in ieder geval een gezellige middag op de kerstmarkt achter de rug. Leuk toch? Pluk de dag!

 

Geef een reactie

