Lisa in Luik

Emigreren naar België

Voor de klas 9 november 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 7:59 pm
Tags: , ,

Gisteren deed ik een rondje uitzendbureaus. Op de Boulevard de la Sauvenière stikt het ervan, dus daar ging ik een beetje windowshoppen. Zag heel veel briefjes hangen met allerlei afschuwelijke banen, maar ook iets aardigs: marketing-iets voor iemand die Nederlandstalig is. Het uitzendbureau gaat kijken of het bedrijf interesse heeft. Verder liep ik langs een talenschool waar een briefje in het raam hing: met spoed Nederlandstaligen gezocht! Voilà, c’est moi! Meteen naar binnen gestapt en ik werd binnengehaald als een uitstervend dierenras. Als ik wil, kan ik les geven aan kleine groepjes mensen, ook al heb ik nog nooit eerder les gegeven. Best raar! Sta je daar voor zo’n klasje mensen die je verwachtingsvol aankijken, en dan? Hoe begin je? Wat doe je? Ik krijg een korte training, gelukkig. Kijken of het überhaupt is wat ik wil. En ook nog even kijken of het qua uren goed uitkomt.
Tot de volgende keer, groetjes van juf Lisa

 

2 Responses to “Voor de klas”

  1. Ma Says:

    HURRAH! This sounds perfect for you! And when you are in The Hague—-look through all of my “stuff “? There must be things of use to you!

  2. lisainluik Says:

    Heel fijn, thanks ma!


Geef een reactie

