Lisa in Luik

Emigreren naar België

I ♥ Amsterdam 18 oktober 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 6:20 pm

Morgen gaan we naar Amsterdam voor een lang weekend (drie dagen) en ik ben al de hele dag blij, opgewekt en heb energie voor tien. Ik heb er zin in! Nu pas merk ik dat ik Amsterdam toch wel mis en vooral m’n lieve vrienden en vriendinnen. Evy en Mara logeren morgenavond bij Evy’s vriendinnetje José en de avond erna bij vriendinnetje Iris. Benjamin en ik slapen superdeluxe in het centrum in een kamer voor ons alleen. Vriendin Ellen had namelijk een fantastisch afscheidscadeau: een slaapplek voor als we in Amsterdam zijn. Haar vriend Arno heeft een goede vriend, Marcel, en die heeft een kamer die op het moment niet gebruikt wordt, maar wél gemeubileerd is. Marcel is eigenaar van een brillenzaak in hartje Amsterdam. Ik heb de winkel nog niet gezien in ’t ‘echt’, maar de website is veelbelovend. Met Marcel in een grappig filmpje, leer je die ook meteen kennen!

Tot over een paar dagen.

 

One Response to “I ♥ Amsterdam”

  1. hilda Says:

    En, hoe vond je de film?! Lekker gezwijmeld, haha. Nog van de zondag kunnen genieten ook, of vroeg naar huis toe?
    Tot de volgende keer!!!
    x


Geef een reactie

