Lisa in Luik

Emigreren naar België

Aan de bak 15 oktober 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 9:02 pm
Tags: ,

Ik ben er wel aan toe: werk! Vanavond heb ik wat op internet gezocht naar banen in en om Luik. Mmm, wat zal ik eens gaan doen?

De vacatures die ik zoal tegenkwam:

– U werkt voor een bedrijf dat kreeftenbakken produceert
– U leidt de productie en houdt er het toezicht over
– U hebt kennis van koelsystemen

of:

Nous recherchons une aide ménagère qui réalisera:
* Le lavage
* Le repassage
* Le nettoyage
* Les repas

(komt neer op strijken, de was doen en schoonmaken)

of:

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste pakeerwachter
-u staat in voor het uitvoeren van een controle op het betalend parkeren
-u kent het gemeentelijk parkeerbeleid en kan dit op een beleefde wijze vertalen naar de burgers
-u heeft technisch inzicht voor het onderhoud van onze automaten
-u spreekt vlot Nederlands

of

U werkt op verplaatsing en plaatst zowel dubbel glas als spiegels. U staat eveneens in voor de herstellingen van ramen. U heeft enige ervaring in het plaatsen van ramen. Een job met een aangenaam loon.

Misschien dat ik als parkeerwachter de meeste kans maak. Ik spreek een aardig woordje Nederlands. Maar hé, het produceren van kreeftenbakken: wie wil dat niet?! Of toch maar schoonmaken, daar kan ik nog een hoop van leren. Ah joh, ik reageer gewoon op alle vier ; )

 

Geef een reactie

