Lisa in Luik

Emigreren naar België

Poep op de stoep 25 september 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 7:49 am
Tags: , , ,

Hondenpoep hoort hier – helaas – bij het straatbeeld. Soms moet je al slalommend naar de supermarkt. Tijd voor een Ludieke Actie! Ik heb vanochtend 200 vlaggenprikkertjes gekocht, die je normaal gesproken in een stuk kaas steekt. Ik steek deze vrolijke vlaggetjes in de drollen. Dat ziet er niet alleen reuze gezellig uit, ik maak er hopelijk óók nog een statement mee.

Mijn motto: (ja joh, die schud ik zó even uit m’n mouw : ))

POEP OP DE STOEP? DAN ZWAAIT ER WAT!

 

4 Responses to “Poep op de stoep”

  1. Loes Says:

    Lisaaaaa, gatver!!!! Het idee vind ik briljant, maar de uitvoering: heb je echt met je blote handen dingen in drollen gestoken???

  2. Jurgen Says:

    Je idee is gepikt door een paar kerels uit kruibeke …

    http://www.stubru.be/node/29889

    Grts!
    J

    (Wij brengen dit weekend een bezoekje aan Luik.)

  3. lisainluik Says:

    Nou ja! Zou ’t idee gejat zijn of is het een ‘great minds think alike’? Ik heb gepost op de site, bedankt voor de tip. En veel plezier in Luik!

  4. Ik ga komend weekend stappen in Luik, wie komt met me mee?


Geef een reactie

