Lisa in Luik

Emigreren naar België

Weirdo’s 17 september 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 6:53 pm

Zaterdag hadden we een mini-feestje voor Evy, nog voor haar zesde verjaardag. Met oma België, de tantes en nog wat vrienden en hun kinderen. Evy is verwend met mooie cadeaus en aandacht en vond ’t allemaal top. ’s Avonds bleven de kids bij oma slapen (da’s dan weer het voordeel van schoonmoeder in de buurt ; )) en Ben en ik hebben zondag uren op het terras gezeten met Bens vriend P.P. Het terras keek uit over een deel van La Batte, de zondagmarkt in Luik. Het aantal weirdo’s dat deze markt bezoekt is verrassend hoog, dus er viel een hoop te zien. Ik wil echt een keer met mijn fototoestel naar de markt en portretten schieten van de mensen daar…! P.P. kent zo’n beetje iedereen, dus er schoven ook nog anderen aan; dat was niet alleen gezellig, maar ook handig: ik heb telefoonnummers gescoord van o.a. iemand op de universiteit die mensen zoekt die Nederlandse les willen geven.

Vandaag heb ik een nieuw inspirerend persoon ontdekt op internet (hij is al bekend op YouTube, maar ik kende ‘m nog niet). Klik hier en er gaat een geheel nieuwe wereld voor u open. Over weirdo’s gesproken…

 

Geef een reactie

