Lisa in Luik

Emigreren naar België

Nieuwe school? 10 september 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 3:45 pm

Ik blijf maar twijfelen over de nieuwe school van Evy en Mara. En daarom ben ik op zoek gegaan naar een andere school. Anderen verklaren me voor gek, want het is pas een week, maar ik ga af op mijn gevoel. Deze School Is Het Niet! Nee, dán de school waar ik mijn oog op heb laten vallen. Ziet er zo ontzettend goed uit en sluit veel beter aan bij de Montessorischool van Evy in NL. Ze hebben zelfs een zwembad! (al is dat natuurlijk níet de reden om misschien te veranderen. Nee, echt niet ; )) Ik heb al gemaild met de directrice van de desbetreffende school en inschrijven is nog mogelijk. Maar de knoop moet wél snel worden doorgehakt.

Vanavond overleg met Ben. Hij vindt me wat hard van stapel lopen, maar aan de andere kant is hij ook niet enorm onder de indruk van de huidige school en staat dus open voor verandering.

Wordt vervolgd!!! Spannend!!!!!!!!!!!!

 

2 Responses to “Nieuwe school?”

  1. Ik, Ali Says:

    Als je gevoel dat zegt, moet je dat doen. Het lijkt me ook juist wel een voordeel dat Evy en Mara hier pas een week zitten. Dan zijn ze nog niet gehecht. En ongezelliger kan het niet worden, als ik het goed heb begrepen… Hoe kom je aan deze school? x

  2. lisainluik Says:

    Yep, ben erg blij met deze school. Gehoord via via dat er hier de zogenaamde Freinet-scholen zijn, beetje Gegoogled (moderne moeder) et voilà, daar rolde een leuke school uit!


Geef een reactie

