Lisa in Luik

Emigreren naar België

Verandering 5 september 2007

Filed under: Lisa's leven in Luik! — misssmokygaatstoppen @ 6:56 am

Stap één is gezet. Ik heb mij vanochtend aangemeld voor het oudercommittee! Ik ga proberen wat meer kleur in het pand te krijgen. Misschien een muurschildering hier en daar. Een speeltoestel op het schoolplein. Misschien zelfs met een glijbaan.

Ik sprak nog even snel met juf Dominique, de Vlaamse dame. Zij heeft sinds 1987 les gegeven op een school in Vlaanderen en ze verzekerde mij dat het daar héél anders was. Ook de juf vindt ’t maar een stijve bedoening, dat was me wel duidelijk.

Het is Tijd voor Verandering!

 

One Response to “Verandering”

  1. Ik, Ali Says:

    Wat een goed idee van je! Ben trots op je daadkracht! Dikke knuffel, ook voor de gisteren jarige Evy die ik helemaal ben vergeten te feliciteren… En voor Ben en Mara ook eentje.


Geef een reactie

